Tuesday 17 June 2014

Muljed meie vankrist

Tihe jalutamas käimine on meie Mothercare'i Xpedior vankri tõsiselt töösse pannud. Praeguseni meeldib meile see vanker väga. On hästi vastu pidanud tiheda kasutamisega, stabiilne, mahutab piisavalt alla korvi ja Cooper tundub ka sellega rahul olevat.


Eelmine nädal otsustasin proovida, kuidas vakri korvi tooliks teha saab, sest pikematel jalutuskäikudel tuli Cooperil hetki, kus tal sai magamisest küllalt ja tahtis siis ringi vahtida, aga lamades ta seda hästi teha ei saanud. Korvi tooliks muutmine oli tunduvamalt lihtsam, kui ma kartsin. Lisaks, kui Cooper istudes magama jääb, siis on seda ülilihtne käigu pealt jälle lamavasse asendisse panna.


Kuna meil oli siin palju päikest ja marli, mida ma vankri peal vahepeal päikesevarjuna kasutasin, tuli tihti tuulega maha, siis ostsin vankrile päikesevarju. Varju sain Bootsist, mis on hoopis teine pood, kui see, kust vanker pärit, aga nad müüsid täpselt sama tooni punast varju. P meelest on see vari väheke naiselik ja tema sellega ei käiks, aga mul pole viga sellega jalutada. Kui mu roosa mähkmekott vankri küljes ripub, siis P küll ei pirtsuta, et see ei ole piisavalt mehelik :P


Kui Cooper istub kärus, siis on temaga igatahes üsna koomiline jalutada, kui ta seal igasugu nägusid teeb :) Hetkel olen ta veel enda poole näoga istuma pannud, aga kui ta suuremaks saab, siis saab istme väga kergelt teisele poole vaatama panna.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...