Tuesday 10 June 2014

Cooper kaalutud ja mõõdetud


Käisin täna tervisekeskuses Cooperit kaalumas, sest oli huvi, kui suur ta siis ka on. 11 nädala ja 2 päeva vanusena on tal kaalu lausa 7,56kg. Pikkust 62cm (kuu aega tagasi oli ta 6,14kg ja 57cm pikk). Rääkisin sealse töötajaga sellest, et kuidas me ta toitumist piirata saaksime ja ega ta ei osanudki väga dieetplaani välja pakkuda. Soovitas vaid hungry baby piimale üle minna, kui ta iga 1-2 tunni tagant süüa nõuab. Ehk proovime toda, kuigi nii palju kui ma lugenud olen, siis see ei pruugi igal lapsel vahet teha. Proovida ehk tasub, kui ta liiga tihti süüa nõudma hakkab.

Vähemalt on ta rõõmus ja trullakas :)

1 comment:

  1. Vau, igati ponks poiss. See kaalukasv peaks nüüd hakkama aeglustuma ja peagi tuleb viimane tõsine kasvuspurt ka. Ja enne kui aru saad, siis on juba vaja tahket toitu hakata pakkuma.
    Vaadates meie FB gruppi (hetkel on lapsed vanusevahemikus 6-7 kuud), siis on neid lapsi igat sorti, on 67 cm pikkuseid, kes kaaluvad üle kümne kilo, ja 74 cm pikkuseid, kes kaaluvad alla kaheksa. Ega sa ei saagi lapse toitumist hetkel nii väga piirata, ta on ikka väga väike selle jaoks - vahest ehk tahkema toidu peal tekivad söögikordades suuremad vahed ja tugevam täiskõhutunne.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...