Friday 13 June 2014

Jalutada on tore :)

Nagu varem olen maininud, on mulle jalutamine kõvasti meeldima hakanud. Ise liigun ja põletan rasva ning Cooper alati magab ka jube hästi vankris.

Jalutades on alati Endomondo äpp telefonis töötamas, käidud maad mõõtmas ja põletatud kaloreid arvutamas. Endomondost vaatasin, et praegu 12st päevast juunikuus olen ma jalutamas käinud 9l. Kolm päeva olin laisk või väljas sadas.

Kokku olen 9 päevaga ära jalutanud 64,84km. Lühim jalutuskäik oli täna, vaid 3,71km, sest õues oli liiga kuum ja mul olid täiesti valed riided nii palava ilma jaoks.

Maha olen põletanud 4281 kalorit ehk pea kahe päeva keskmisele naisele soovitatud kogus. Pole paha.

Eelmine nädal premeerisin end jäätiseauto jäätisega pargis jalutades. Küll oli hea.

2 comments:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...