Thursday 2 January 2014

Väike aasta eesmärk

Suuri konkreetseid lubadusi / uue aasta eesmärke ma ei taha 2014. aastaks endale seada. Kui ma saan sünnitatud ja lapsega ilusti hakkama, see oleks juba ideaalne. Tahaks üldiselt lihtsalt endast parima anda kõiges, mida teen ja keskpärasusega mitte leppida. Ehk tuleb jalad p*rse alt välja vedada, laisklemisele lõpp teha ja hakata unistusi ja soove täide saatma.

Üheks suureks sooviks oleks aga rohkem raamatuid lugeda, mis on minu meelest väga normaalne soov. Kui ma olen end alati suureks raamatute sõbraks pidanud, siis eelmine aasta ma seda kohe kindlasti ei olnud. Aasta alguses sai ju veel koolis käidud ja siis tuli muu elu vahele. Juulist saadik on elu aga rahulikum olnud, sest rasedana hästi ringi rokkida ei saa, aga olen muutunud lugemisega ülilaisaks. Seetõttu Shelfari lehel (seal panen kirja, mis raamatuid ma loen) näitabki, et ma lugesin eelmisel aastal vaid närused 8 raamatut läbi. See ei ole isegi kahekohaline number!

Mida ma siis oma laisklemise ajal teen? Vahin Netflixis filme ja seriaale, vahin Pinterestis ja Tumblris pilte ja kolan niisama sihitult internetis ringi. Sellele tuleb lõpp teha ja rohkem lugema hakata. Ma küll ei tea palju mul pärast lapse sündi on aega lugeda, aga tahaks endale tagasihoidliku lugemiseesmärgi ikka panna ja 2014. aastal vähemalt 25 raamatut läbi lugeda. Ehk paari kuu jooksul enne poja tulekut suudan rohkem kui kaks raamatut läbi lugeda ja selle ülesandega usinalt alustada. Õnneks on kaks raamatut hetkel pooleli juba :)

Kui ma eelmine aasta olin ehk natukene pirts ja pigem sundisin end klassikalisi ja raskemaid raamatuid lugema, siis sel aastal lasen ma endal ka kergemaid raamatuid nautida. Tihti need klassikalised raamatud jäävad pooleli, kui ma ei viitsi rohkem keskenduda, ning poolikult loetut ma Shelfarisse kirja ei pane. Näiteks eelmise aasta alguses lugesin läbi 300lk "Hüljatust", aga see loetud raamatuna kirja ei lähe, sest lõpuni ma ju ei jõudnud.

Panen nüüd arvuti käest, lähen valmistan õhtusöögi ja asun siis lugema :)

Kas te panete endale uueks aastaks eesmärgid, mida täita? Millega sel aastal hakkama saada tahaksite?


2 comments:

  1. I knooooow!
    Ma piinan end iga päev lihtsalt Internetis passimisega, mul ei ole siin enam mitte midagi teha. Kui kooliasjad enam vähem tehtud saavad, siis tahaks ju akusid laadida ja lihtsalt olla, aga ei viitsi Internetis passida. Kõik lugemisraamatud on mul asendnud hetkel beebiõpikutega ja ütlen ausalt, et kopp on ees :D
    Peaks jah rohkem asjalikku lugema ja asjalikum olema... ma eeldan, et kui varsti noormees käes, siis saabki end mingi aeg asjalikuna tunda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul küll veel 4 nädalat tööl käia (esmaspäevast reedeni 8:30st 17ni), seega saan veel kasutada vabandust, et töövälisel ajal tahakski mitt midagi teha. Aga endal hakkab juba piinlik, et ma NII laisk olen. Lugemisvara ei ole ka veel väga beebiõpikutega asendunud. Olen ostnud vaid ühe raamatu raseduses ja plaanis on samast sarjast imiku elus hoidmisest ka raamat osta. Ülejäänu on plaanis käigu pealt õppida, sest internet on igasugu tasuta infot täis nagunii.

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...