Thursday 10 May 2012

Wednesday Roast

Ma ei ole end kunangi pidanud eriti heaks liha tegijaks, samuti nagu ei ole ma olnud eriti hea ahjus aedviljade küpsetaja. Kuni tänaseni.

Ma armastan tihti teha väga erinevaid toite, aga hea on avastada midagi nii head, mis mehe kiidusõnade saatel kindlasti meie menüüsse tihedamini sattuma hakkab.

Üleval olevalt pildist on näha, et tegemist on kana ja aedviljadega. Pilt ei paista just maailma maitsvam, aga uskuge mind, see oli väga hea ja ma olen enda üle üsna uhke. Hea, et seda suur-suur ports sai, millest meile vähemalt paariks päevaks jagub.

Kasutasin 800g kanakoibi, mis maitsestasin ühe sidruni mahlaga, u 4 spl täie peri peri kastmega, soolaga, pipraga, ürdiseguga ning ühe hakitud sibulaga. Segasin kana koos maitseainetega kausis segamini ja lasksin sellel u 15 minutit seista, kuni ma aedvilju koorisin-tükeldasin. Teinekord ilmselt paneks kana juba eelmisel päeval marinaadi.

Aedviljadest juhtus kodus olema kartuleid, kapsast, porgandeid ja muskaatkõrvitsat. Tükeldasin kõik keskmisest väiksemateks tükkideks ning segasin kausis segamini oliiviõli, soola, pipra ja ürdiseguga.

Panin kanakintsud ja aedviljad ahjuplaadile  ühtlase kihina segaminija küpsetasin 225C juures umbes 50 minutit (u 30minuti ajal keerasin kanad teisele küljele ja segasin natukene aedvilju).

Kõrvale coleslaw salat ja imeline ja üsna tervislik õhtusöök valmis.

2 comments:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...