Sunday 13 May 2012

Nädala lõpu terviseks

 Tõelise perenaisele kohaselt tegin eelmine nädalavahetus katse: tegin valmis taigna kahe pitsapõhja jaoks ning panin need sügavkülma oma aega ootama. Retsept ja sügavkülma idee tuli uuest lemmik-blogist Annie´s Eats, kust on plaanis veel palju muid asju järgi proovida.

Reede tundus see õige päev äraproovimiseks, kas sügavkülmutatud taigen ka pärast sulatamast hea on. Võtsin taigna hommikul sügavkülmast välja, et peale tööd kasutada. Katteks panin tomatipastat, hakkliha, sibulat, paprikat, rohkelt juustu ning tuleb tunnistada, et üks parimaid pitsapõhju, mis ma maitsenud olen.  Üks tagina ports on veel külmikus, aga ma arvan, et ma teen väga varsti paar juurde ning hakkan erinevate pitsa-katetega rohkem katsetama.
Reedeõhtuseks väikeseks maiuseks tegin jäätisekokteili, millele lisasime ka natukene tädi tehtud marjalikööri ning niisama marju. Tuli väga suvine ja mõnus ning see suvi teeme tänu mu uuele imelahedale käsimiksrile veel palju jäätisekokteile.

1 comment:

  1. Proovisin ka selle retsepti järgi ja tõesti imehea.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...