Wednesday 2 May 2012

Tööjahil

Ma leidsin oma unistuste töö - raamatukogus! Kuna kallis kaasa jätkuvalt usinalt otsib endale tööd ja on juba ka mõningad intervjuud saanud, siis lisaks täiesti uuele täiskohaga tööle olen uurinud poole kohaga töid nädalavahetuseks.

Hakkasin juba lootust kaotama, sest päris poemüüjaks ei tahaks ma ka minna. Kuni sattusin kohaliku omavalitsuse kodulehele ja ühe ligidal asuvas raamatukogus on nädalavahetuseks (vaid laupäeviti) poole kohaga vaba töökoht. Oh seda rõõmu, sest ma miskipärast arvan, et mulle meeldiks see väga.

Pühapäevani on aega nende hirmrasketele ja pikkadele küsimustele vastamiseks ja siis hakkan pöidlaid hoidma :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...