Thursday 24 May 2012

Rõõmusõnumid

Virisesin blogis, palvetasin enne magama minekut ja asjad pöördusid paremuse poole - kallis kaasa alustab esmaspäevast uuel tööpostil. Tegemist on küll ajutise töökohaga septembrini Olümpialinnaku ligidal, aga palk on üsna hea ja vähemalt midagigi peale ta kolmekuust kodus istumist. Pingelangus oli kohene ja nii meeletult hea on teada, et meil tuleb raha ja me jõuame kõik oma arved ära maksta ning natukene endale midagi lubada ka (kuna ma viimati endale uusi riideid ostsin? - ei mäletagi).

Siinkohal tooks välja kaks stiilinäidet Inglise töömaastikust.

Firma nr 1 - R kandideeris töökohale internetis. Kaks nädalat hiljem käis ta nende juures intervjuul, peale mida lubati talle järgmisel nädalal helistada tulemusega. Kaks nädalat möödus ja ei ühtegi kõne. R uuris igapäevaselt oma kontot Firma nr 1 kodulehel, kuni ühel päeval oli seal teade "Unsuccessful". Too firma ei ole jätkuvalt helistanud nagu lubatud.

Firma nr 2 - Mina leidsin töökuulutuse teisipäeval, mille saatsin Rle, kes saatis neile oma ankeedi samal päeval. Talle helistati paar tundi peale ankeedi saatmist ja pakuti telefoniintervjuud samal päeva. R lükkas selle järgmisele päevale, et natukene valmistuda. Kolmapäeval oli telefoniintervjuu, peale mida küsiti, kas ta kohe samal päeval saaks koha peale tulla näost-näkku intervjuule. R lükkas selle järgmisele päevale, et omakorda selleks valmistuda. Neljapäeval (täna) läks R tööintervjuule. Kaks tundi peale intervjuud saatis mulle sõnumi, et esmaspäeval alustab töökohal, peab vaid peale intervjuud tervisekontrollis käima.

4 comments:

  1. Vinge! See on ainulaadne kogemus, mis teeb CV kindlasti veel põnevamaks ja ma olen aru saanud, et ta on sul sihuke intelligent, et kui lõpuks püsiva töö saab, siis on see kindlasti väga hea.

    Mul UK naabrimees otsis aasta aega tööd, sest lihtsalt polnud nõus suvalisse kohta minema. Lõpuks sai erialase ja kõva palgaga.

    Londonis on omaette elades üsna karm üüri mõttes, seda ma tean väga hästi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Vähemalt on ta ametinimetuses sõna "Manager", mis on äge :D

      Roger on saatnud oma CVd ka klienditeeninduse töökohtadele, mis on sarnased minu tööga, aga neilt saab vaid eitavaid vastuseid. Eks nad vaatavad ta pika CV läbi ja ilmselt arvavad, et ta on natukene liialt kvalifitseeritud päris igasuguse suvalise töö jaoks.

      Ega jah, üür on meil *köh* 875 naela kuus *köh* plus maksud *köh*

      Delete
  2. Palju õnne! Tore kuulda, et teil jälle kõik hästi läheb! :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...