Thursday 24 May 2012

Tänase päeva ebaõnnestumised

- Tahtsin täna kanda pükse, mida ma kandsin viimati 7 aastat tagasi põhikooli lõpetamisel (mahuvad, isegi natukene paremini kui lõpetamise päeval) ja avastasin vahetult enne kodust lahkumist, et all ääre õmblus oli lahtine.
- Superkiire riietevahetus, mõtlemata, mida selga panna.
- Punase siidipluusi allaäärde suutsin deodorandiga pleki teha, mida ma terve päeva väga osavalt varjasin.
- Kohtusin peale tööd Hayesis Rogeriga ja jalutasime koju ning plaastrid mu kanna peal otsustasid suure palavaga plehku panna ning kingad hakkasid valu tegema.
- Triikisin pesu ja suutsin kahe näpu otsad ära põletada.
- Tahtsin kaneelikukleid teha, aga pärmitaigen tuli liialt vedel ja jäi peale lahtirullimist laua külge kinni, seega tuleb kringel hoopis.


Positiivsemad uudised:
+ Meil on superilus suveilm.
+ Kallil kaasal on homme tööintervjuu. Kuigi ei taha lootuseid üles kerida taas, sest eelmine nädal tuli samal teemal suur pettumus.

Muidu on üsna negatiivne periood ja suur raha pärast muretsemine. Loodame aga parimat ning ehk saab see mõõn ka varsti otsa, ei jõua enam masendada.

1 comment:

  1. Peale mõõna tuleb alati tõus, nii ära leierdatud, aga nii on :) Mul ka ärevad ajad, kuna tervisega ootamatult kehvad lood...

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...