Sunday 18 March 2012

Tšillin

Kolmapäev ja neljapäev olin tööl varajases vahetuses ja täiesti uskumatu, kuivõrd kiiresti tööpäev läks. Kolmapäeval peale tööd käisime Rogeriga isegi esimesel väikesel sörgil pargis.

Reede oli aga hoopis teine, sest siis olin hilises vahetuses, mis tähendab, et kontoris olin 10st 18ni. Ma olen aga tõeline nohik ja olin juba 9:20 kohal hommikul. Päev venis nagu tatt, sest jube aeglane oli. Mingi hetk tuli väike must pilv pea kohale ja mõtlesin, et mille jaoks ma küll iga päev raban. Et maksta makse ja oleks kus ööd veeta, kui ma just tööl ei ole.

Peale tööd kohtusin Rogeriga toidupoes ja 80 naela jälle läks. Vähemalt väga hõre külmik näeb natukene rõõmsam välja nüüd. Pool pudelit veini ja ma suutsin isegi südaööni üleval olla, mis on minu puhul tõeline edusamm.

Hommikul ärkasin pool 11, mis on taaskord suursaavutus minu jaoks. Tavaliselt nädalavahetustelgi ärkan 7-8 ajal, mis on üsna masendav. Tegin ülepanni pannkooke, mida ma ei ole aastaid teinud. Kui ma teengi pannkooke, siis on Roger alati väikeseid tahtnud, aga seekord tegin suuri. Vahele moosi ja uut šokolaadiga Philadelphia toorjuustu ning kõrvale kaks tassi kohvi ja nii hea oli. Jah, ma olen vaikselt kohvi jooma hakanud, see nädal olen isegi iga päev ühe tassi joonud.

Peale hommikusööki tegin kiire makaronisalati. Nüüd joon paar pokaali veini, lakin küüsi ja lihtsalt tšillin internetis. Hiljem teen vastlakuklite kukleid, mida me küll ilma vahukooreta sööks, paneme moosi või midagi muud vahele hoopis, aga nende sai on ju nii hea.

Ühesõnaga, või pigem lausega, eilne päev oli üsna jama, aga tänane on täitsa meeldib ja lahe :)

See nädalavahetus on mul muideks kolmepäevane, esmaspäeva võtsin töölt vabaks. Peale järgmist nädalat terve nädal tööl ja siis terve nädal kodune, jipii.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...