Monday 26 March 2012

Rõõmsameelne ja tegus pühapäev

Kui eile olin must masendus, siis täna on hoopis teine päev. Ärkasin ja märkasin, sõin kooki ning keskpäeva ajal tegin meile mõlemale omletti ja jõin mitu mitu kruusitäit teed. Lõpetuseks natukene veel kooki.

Käisime seejärel Hayesis, sest poest oli vaja paar asja osta. Kuna väljas on juba üsna suvine +17C, siis lihtsalt t-särk ja õhukene jakk olid isegi natukene liiast. Hea ilma tõttu jalutasime, mitte ei läinud bussiga.

Kodus haaras mind asjalikkuse tuhin. Esmalt panin kartulid ahju küpsema. Seejärel otsisin panipaigast välja oma kohvri, mis on muidugi kõige tagumine asi ja paljusid asju pidin esmalt eest tõstma. Kohvrist otsisin välja mitmed riided, et vaheldust saada. Lisaks paar paari teksaseid, mis mul küll on üsna kottis võrreldes sellega, kui ma nad ostsin, aga kitsa t-särgiga oleks nad päris kenad. Eriti armsad on Montoni püksid, mis ma põhikooli lõpetamiseks kandsin. Kui lõpetamise päeval, kui ma olin 15aastat vana, olid püksid üsna kitsad, siis nüüd jääb ruumi ülegi. Success!

Kohvris seisnud riided panin pessu, sõime õhtusöögi ning asusin rõdu puhastama. Uusehitise tõttu on iga väiksema vihmaga rõdu liivaga kaetud. Pühkisin aknad ja põranda esmalt ära. Jah, isegi akendel oli selline liivakiht peal, et ma pidin neid esmalt harjaga pühkima. Seejärel küürisin uksepiidad (rõdule viib kaks suurt lahtikäivat ust), siis klaasid ning lõpus isegi rõdu piirded ja põranda. Ilmaennustus lubab järgmiseks nädalaks päikesepaistelist ilma, seega ehk püsib rõdu isegi paar päeva liivavaba.

Seejärel tegin kohvi ja puhkasin natukene, peale mida pesin meigipintslid ja siis asusin triikima. Meie triigime enamasti riideid vahetult enne nende selgapanemist, aga seekord triikisin ma oma 10 tööriiet. Homme panen näiteks seeliku selga vahelduseks, sest ilm juba lubab.

Peale suurt triikimist tegin ühe rummi-Coca Cola kokteili, lakkisin küüned ja asusin ühe tööpakkumise jaoks cover letterit kirjutama. Ma ei kandideeri väga aktiivselt ametikohtadele, aga too üks koht ühes Rogeri endise tööandjaga oleks super. Ma ei ole praeguses rollis nagunii eriti õnnelik ja praegune firma maksab üsna vähe.

Palgast rääkides, sain taas natukene palgakõrgendust nüüd finants aasta lõpus ja esimakordselt ka boonust. Boonus on minu ühe kuupalga suurune, seega tuleb praeguses olukorras vägagi kasuks. Nimelt, Roger on hetkel natukene kodune jälle ja tööotsingutel, mis on agentuuri kaudu töötajate "rõõm". Kui ta oleks tööl, siis ma raiskaks oma boonuse hea meelega kaua ihaldatud Gucci käekotile ja Miu Miu rahakotile, aga need peavad natukene veel ootama. Aga kunangi ma nad kätte saan!

Elu on muidu täitsa ilus jälle :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...