Tuesday 13 March 2012

Antisotsiaalne

Ma olen viimasel ajal ülimalt antisotsiaalseks muutunud. Mulle kohe üldse ei meeldi inimestega suhelda kui mul valida on. Tööl suhtlen vabalt, aga just vabal ajal tahan ma vaid kodus olla. Rogeriga ma ikka suhtlen, ärge kartke, et ta mu vaikust pidevalt tundma peab, aga kui jutuks tuleb teiste sõprade külastamine, siis ma kohe üldse ei taha. Mitte, et meie sõpradel midagi viga oleks, aga ma lihtsalt ei viitsi ja ei soovi suhelda. Kodus omaette olla on ju nii hea ja lõõgastav.

Selline tuju on mul nüüd peaaegu kuu aega olnud. Ei tea kas see läheb varsti iseenesest üle või ma pean vaikselt oma vaimse olukorra vastu huvi tundma hakkama?

2 comments:

  1. Ma suhtlen ka töö-alaselt hästi palju ja see tähendab seda, et peale tööd ma ei jaksa enam eriti suhelda. Ma olen väsinud suhtlemisest, sõpradega. Aastatega aina rohkem :) aga ma ei kurda. Meil on omavahel ka lõbus ja see on suhtlus, mis mind ei väsita vaid hoopis laeb (mees ja laps).

    ReplyDelete
  2. Las olla selline periood kaa - aeg iseendaga olemiseks:)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...