Thursday 19 May 2011

Raamatud 6-11/25

Jätkuks postitusele "Raamatud 1-5/25".

 Stephen Kingi "Green Mile" on klassika. Ma olen filmi näinud mitu korda, aga see oli esimene kord raamatut lugeda ning see oli super! Ma olin tõsiselt üllatunud, kui täpselt film raamatu järgi tehtud oli. Tihti jäetakse filmides olulised pisiasjad ära, aga see ei olnud selle raamatu puhul. Raamatu sisu ma ilmselt ei pea siin lahti kirjutama, enamus peaks seda lugu teadma.

 Charlaine Harrise "All Together Dead" oli järjekordne True Bloodi teostest. Vähe põnevama ja rohkem äktsionit täis sisuga raamat kui eelnevat selle sarja raamatutest. Vampiirid ja muud üleloomulikud tegelased saavad ühes linnas koosolekuks kokku ning neid üritatakse tappa. Kes saab surma ja keda suudetakse päästa?







 Vahepeal siin alustasin "The Adventures of Huckleberry Finn" lugemist, jõudsin poole peale ja siis sain endale Amazon Kindle. Poolik raamat ootab veel lõpetamist ja seda ma oma 25 loetu sekka ei arvesta kuni läbi ei ole. 

Jane Austen "Pride and Prejudice" oli esimene raamat, mis ma Kindle peal lugesin. Tuleb tunnistada, et klassikalist kirjandust on minu jaoks inglise keeles kohe kindlasti palju raskem lugeda. Raamatut lugesin üldse teist korda ja muidu üsna mõnus lugemine ajastust, kui inimesed olid üdini viisakad ja rääkisid hirmus pikade lausete.
Marisa Mackle "The Mile High Guy" oli üsna lustlik lugemine stjuardessist ja armumisest ja värkidest. Tõeline naistekas ja tõestus sellest, et see "Mr Right" võib otse nina all olla, kui ollakse kuulsusest ja rahast pimestatud.
 Ethan Cross "The Shepherd" on kindlasti üks põnevamaid raamatuid, mis ma sel aastal lugenud olen. Thriller on ülimalt haarav ning tegevus hakkab pihta juba esimesest leheküljest. Tegelaseks on räige massimõrvar ning tema päästja, lisaks politsei omakohus ja ülimalt üllatav lõpp. See lugu oli nii mõjuv minu jaoks, et ma isegi suutsin isegi seda massimõrvarit unes näha ning sarnast tegevuskäiku. 
Debora Geary "Matchmakers 2.0" on väga lühikene raamat, mille ma täna läbi lugesin. Jah, täna, hommikul bussis alustasin, lugesin ka lõunapausi ajal, bussiga koju sõites ja kodus läks veel selle lõpetamiseks 20 minutit. Järjekordne naistekas, mis räägib kohtingu-veebilehe telgitagustest ja peategelase elu armastusega kohtumisest. 




Ja nii kaugel ma olengi, peaaegu poolel teel eesmärgini! Kindle abiga läheb lugemine kohe kindlasti palju libedamalt ja lustlikumalt, lisaks on Kindle poes nii palju häid raamatuid täiesti tasuta või ülimalt soodsa hinnaga. Endaga igapäevaselt 300g kandvat vidinat kaasas vedada, teades, et selles on hetkel 41 raamatut, on mõnus :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...