Thursday 19 May 2011

Edasiarengut on vaja

Üsna masendav on vaadata täpselt sama töökoha, mida ma hetkel teen, töökuulutusi teistes firmades ja näha, kui palju rohkem palka antakse. Täna kandideerisin viiele kohale ja loodan, et sedasi vaikselt sehkendades midagi näkkab ka. Teeniks rohkem raha, saaks lahedamalt elada ja lõpuks endale mõnele kursusele või kaugõppele minemist lubada... Olen ju siiamaani oma keskharidusega. Olgu, keska kõrvalt sai kaks aastat sekretärikoolitust ka tehtud, mis peaks kutsekooli diplomiga võrne olema. Ja oma töökoha kõrvalt sai siin NVQ Customer Service Level 2 ka saavutatud. Siiski tahaks midagi nagu veel õppida...  Päris täiskohaga ülikooli minekut ma eriti ette ei kujuta miskipärast enam. Olgem ausad, ma olen täpselt samal töökohal ülikooli lõpetanudega, seega kõrgharidus ei tähenda kohe eriti tulusat töökohta, üles töötama peavad end kõik. Lisaks klienditeeninduse vallas ei olekski eriti midagi akadeemilist õppida, töökogemus on see, mis loeb. Õppida tahaks ma hoopis midagi rohkem südamelähedast, nt sotsiaaltööd või kirjandust või fotograafiat vms. Unistada on hea...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...