Thursday 5 May 2011

Ma peaksin....

- Rohkem fotosid tegema igapäevaelust, vidinatest, toidust jms. Vaadata vanu pilte, mis on tehtud teismelisena kasvõi juukseklambrist või hommikusöögist, on minu meelest väga lahe ja nostalgiline. Võiks ju öelda, et aega ei ole, aga kui väga tahta, siis leiaks seda alati.

- Rohkem vett jooma. Täna oli esimene päev, kui ma tõesti palju vett jõin, oma 2l ajasin endale küll sisse. Nipp on lihtsalt sidrunit maitseks sisse panna ja väga hea oli. Kohvi ega teed ei joonud üldse ja alles kodus jõin klaasitäie mahla, muidu olin vaid vee peal. Sõin ka muidugi, aga sellelel olen ka endale ranged piirangud peale pannud nagu ehk need teavad, kes mu teist blogi loevad.

- Vähem virisema. Ei vaja kommentaare.

- Mitte nii paranoiline olema. Mis siis, et see kallis mul siin tihti MSNis teiste inimestega juttu ajab. See, et ma iga kahe minuti tagant togin, et kellega ta räägib, muidugi talle ei meeldi. Samas väljas käime alati koos ja isegi kui ta tööl on, saan ma "Find my iPhone" äppiga uurida, kus ta täpselt asub. Ma ju tegelikult usaldan teda täiesti. Kuid olgem ausad, tema ei ole sellest paranoia patust puhas.

- End mitte käest laskma. Pühapäeval sai eriti suvad riided toidupoodi minnes selga pantud ja sain pahandada, et ma lasen end käest. Värvisin siis hiljem varbaküüned ära, sest tegelikult mulle meeldib alati kena välja näha, vaid see päev olin laisk. Abielunaisena peaks ikka pingutama veel. Ehk saan end paariks päevaks käest lasta, kui lapse saan vms.

- Uue töökohta otsima. Seda ma ütlen endale korduvalt, aga tegudeni ei ole jõudnud. Töökohta iseenesest armastan, aga töömaht on ikka nii vägev, et see rahanuts, mis iga kuu arvele tuleb ja väga kiirelt kaob, ei ole seda eriti väärt. Samas olen samas firmas 3 aastat olnud ja ühe firma siseselt edasi pürgida oleks ka hea...

- Rohkem raamatuid lugema ja vähem nimekirju koostama. 84% on "Uhkusest ja eelarvamusest" loetud ja ma olen seda poolteist nädalat lugenud. Selle nädala lõpuks saan kindlalt läbi ja järgmise raamatu loen kiiresti kiiresti.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...