Friday 24 December 2010

Tervitused NYCst!

Esmaspäeva öö vastu teisipäeva möödus rahutult. Kella 4 ajal ärkasin, et kontrollida, et meie lend läheb. Ma ei tea, keda või mida tänada, aga me olime ülimalt õnnelikud – meie lend oli ainus New Yorki lend LHR T5st sel päeval, ülejäänud 4 olid tühistatud. Käisime viisime võtmed sõpradele, et nad saaksid meie toakest aeg-ajalt kontrollimas käia ja asusime lennujaama poole teele. Inimesi oli seal palju ja jälle saadeti Heathrowst inimesi Glasgowsse bussiga. Ostsime viimased dollarid välja, andsime kotid ära ja läksime turvakontrollist läbi. Tuleb tunnistada, et T5 on reisimiseks ülimalt mugav ja kiire. Turvatsoonis viimased šokolaadide ostmised ja parfüüm ja läksime lennukile.

Lennuk ise lahkus küll poolteist tundi plaanitust hiljem, sest väidetavalt pandi viimaseid kotte lennukile ja siis oli vaja jääd puhastada. Seejärel asusime teele mu esimesele pikamaalennule, mis läks väga hästi. Vaatasin Harry Potteri viiendat filmi, siis enamuse „Breakfast at Tiffanys“ ja pool „Decpicable Me“d. Sõin ka hästi ja poolteist pisikest pudelit veini jõin, sest teise pudeli pool ei läinud enam sisse.

Maandusime ilusti JFKs, kus üks vanamees viidi esmalt meedikute abiga välja. Tollist käisime koos läbi, kus võeti sõrmejäljed ja pildid ning uuriti, miks me reisime USAsse ja kust tuleme jne. Kott käes ja siis pidime natukene ämma ootama, kes meile vastu tuli. Tegime kiire peatuse ühe maja ees, millel on hirrrrmus palju jõulukaunistusi ja mida meie kohalikes uudistes näitas. Lund muidu siin veel ei ole, aga külm ja tuuline on küll. Väike snäkk ämma pool, esimene kohtumine mehe väiksema venna ja mehe vanaemaga. Ja magama sain kohaliku aja järgi 23 ajal, kui UKs oli kell juba 4 hommikul ja ma olin surmväsinud.

Järgmine päev kella 7 ajal ärkasime, sest mehe väike õde läks kooli. Meie logelesime natukene ja siis käisime toidupoes ämmaga. Esmalt proovisime McDonaldsi ära, kus ma võtsin BigMaci eine – friikad olid minu jaoks liialt soolased, kuid burger ise oli imehea. Eine oli küll Regular, kuid oli siiski sama suur kui UKs suur eine on.

Seejärel käisime ilusaid kingi uudistasmas ja ma ostsin endale veel ühe Guessi rahakoti, mille sain 25 Dollariga kätte. What a bargain! Mõned asjad ostsime Targetist ja siis käisime toidupoes, mille nime ma ei mäleta ja ostsime oi-kui-palju toitu ning võtsime takso koju. Õhtusöögiks tegi ämm imehead suppi ja ma kustsin juba kell 21 ära.

See-eest täna läks uni kell 6 ära! Tõsiselt, ma käisin sel ajal vetsus ja und enam ei tulnud. Õnneks varsti läks õde jälle kooli ja mees ärkas ka üles ja olime siis kahekesi üleval nagu kaks vanainimest. Lakkisin küüsi ja vaatasime imelikke lehekülgi internetis. Ämmal hetkel netti ei ole, aga mingi tasuta WiFi ühendus tuleb siia õnneks, et meid tegevuses hoida.

Tänaseid edasisi plaane ei teagi. Mees just praadis beekonit ja muna ning isegi pesus ei ole me veel käinud. Ilmselt käime natukene ostlemas veel hiljem vms.

Ahjaa, me ju tellisime mõned asjad ette ära ka. Minu Guess saapad on imearmsad ja niii soojad ja mugavad. Ja Calvin Kleini jope on ka ülimalt soe ja kena seljas. Varrukad ehk võiks 1cm pikemad olla, aga see on pigem mu enda kiiks, et mulle pikad varrukad meeldivad. Kuid kehast istub väga hästi. Mees tellis paar paari Timberlandi saapaid, mis väga asjaks lähevad ja sobivad. Ja Ipad on ka ilusti kohal, kuid me ei ole veel jõudnud seda iTunesiga ühendada, et seda rohkem näperdada. Eks selleks ei ole aega siin eriti, küll kodus Londonis jõuab sellega meie üksildasi õhtuid veeta, naudime siin pigem pere seltsi.

Vaikselt ämm vaaritab juba jõuludeks ja mõnusaid trinidaadi jõulutoite saan siis maitsta. Ja 28ndal saabuvad mu tädi ja tema kaaslane ka siin, et ühiselt uut aastat vastu võtta. Elu on lill J

Eks näis, kui tihti ma siia kirjutama viitsin tulla siin olles, lihtsalt tänane hommik on vabam. Suuremad vaatamisväärsustega tutvumised teeme ilmselt kui mu tädi siin on. Kuid üldiselt mulle siin meeldib: tänavad on mõnusalt laiad, inimesed on ülimalt viisakad, majad on imeilusad ja UKst tulnuna on siin üsna odav ka. Ma täiesti kujutan end siin elades ette :D

1. Ilusaid pühi ja mõnusat puhkust teile sinna kaugele! :)

2. ahh kui mõnus, ja see pealkiri mmm.. NY tahaks isegi suvel peale ülikooli minna elama suurte burgerite maale. Saaks vbl siis pigem paar kilo juurde võetud :)

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...