Saturday 11 December 2010

Nädalavahetusele vastu astudes

Jätkuvalt üritan positiivne olla, kuid täna natukene ei ole ka. Täna kella 15 ajal tuli väga kole kõrvetiste valu kõhtu ja siiamaai (kell hakkab 22 saama) annab tunda natukene. Ma ei tea, kas mu kõhule ei meeldinud kokakoola või ehk paratsetamool või pakk krõpse... Ainult ühe kohvi jõin täna. Ma aeg-ajalt viimasel ajal saan kergeid kõrvetisi miskipärast, aga tänane oli ikka palju valulikum kui varem olnud on. Muidu oli rohi kotis olemas, aga see sai hiljuti otsa. Koju tulles ostsin apteegist mingit teist ravimit, aga see küll muffigi ei teinud. Ehk homme on parem olla. Mulle üldiselt ei meeldi haige ja haiglane olla. Ei mäletagi, millal viimati päris haigena päeva voodis veetsin...

Nädalavahetuseks plaane ei ole, taaskord lihtsalt puhkame ja oleme kodused. Harmooniline perekondlik reedeõhtu - mees mängib teleril ja mina väiksemal konsoolil. Jah, sellised nohikud oleme.

Täna hommikul oli armas juhus, kui mu mees kell 4 mind üles äratas, arvates, et üles peab ärkama. Ütles veel, et väljas tundub valgeks minevat. Ma ei vaadanud, aga ilmselt naabrite tuli läks põlema vms. Igatahes andsin teada, et kell on alles 4 ja meil on kaks tundi ärkamiseni ning läksime magama tagasi. Muidu ta alati põõnab rahus, kes teab, mis unes teda siis üles äratas :P

Ja hommikul uudistes näitas kui kehv olukord Sudaanis on. Näitas nälgivaid lapsi ja emasid ning öeldi, et üks kuuest lapsest sureb enne kuueseks vms saamist. Ja siis räägiti naisega, kes rääkis, et tal on ÜHEKSA last ja süüa ei ole midagi anda. Kas me ei peaks sellistele riikidele toiduabi asemel kondoome jagama või kastreerimist pakkuma? No tõesti, kui sul ei ole ühelegi lapsele süüa anda, miks neid kümneid teha? Ma kohe ei saa aru...

3 comments:

  1. Appi - paracetamol ja krõpsud ja cocacola?? Siit võivad kõrvetised tõesti pärit olla :) Coca ja krõpsud on ise juba kõhule halvad, aga paracetamoli tohib üldse ainult täis kõhu peale võtta, sest muidu võid magu oluliselt kahjustada! Mul magu hakkas täiega streikima kui ma haige olles üldse ei tahtnud süüa ja võtsin tühja kõhuga 2 korda paracetamoli. Pärast seda lubasin endale, et enne midagigi ja siis alles tablett :)

    ReplyDelete
  2. Ma 90% ajast toitun ikka tervislikult, aga üksikutel päevadel on rämpsu-isu. Olen siiski vaid inimene :D

    Eks jätan meelde, et paratsetamooliga peaks sööma ka. Või ehk on apsiriinid kõhule paremad.. Tihti valuvaigisteid ei võta üldiselt.

    ReplyDelete
  3. Kellel ei oleks vahest rämpsuisu eks :))
    Mulle tuttav farmatseut rääkis, et paracetamoli võiks ainult palaviku korral võtta. Endale ja maole on valuvaigistina paremad ibubrofeni sisaldavad preparaadid. Aspirin siis äkki ka.
    Kõrvetiste kohta vaata siit, http://www.korvetised.ee/korvetised/514833?itemId=513892&nav=yes Krõpsud on pahadpahad :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...