Tuesday 28 December 2010

NYC vol 3 - Lumi!

Tervitused VÄGA lumisest New Yorkist.

Alustaks sealt, kus pooleli jäi. 25ndal oli meil jõuluõhtusöök, mis möödus üsna vaikselt. Pugisime kõhud head ja paremat täis, ajasime juttu ja läksime tuttu.

Eile ärkasime ja maa oli lumevaba. Tädile veel andsin sõnumi teel teada, et meil lund ei ole, sest ta Eestis südaöö paiku asus Võrust Tallinna poole teele, kust võtta lennuk Moskvasse ja sealt New Yorki. Paari tunni pärast pidin parandama, sest natukene lund oli tulema hakanud.

Kuna tundub, et mu kallis ämm eriti ei huvitu meie tegemistest, siis läksime mehega koos kahekesi lähedalasuvasse (max 2 km kaugusel) kaubanduskeskusesse. Mees oli veel natukene tusane, et kui ta ema teda Londonis külastas, siis ei istunud nad kordagi kodus sedasi ja Eestis meie pulmas tegime ka ikka parimat, et ringi näidata. Teda aga miskipärast ei huvita, et meie ringi vaadata saaksime siin, seega peame asjad oma kätte võtma ja omaette siis hakkama saama. Ja saame ka!

Kaubanduskeskusesse mineku ajal läks lumesadu aina tihedamaks ja tuul aina tugevamaks. Aga me plaanisime mitte taksot ega bussi võtta, sest jõulueine kalorid oli ju vaja maha põletada :)

Kaubanduskeskuses sain ma oma ostunimekirjast Victoria's Secreti pesu maha tõmmata ja lisaks ostsime kolm lõhnavett ka. Mees sai endale lisaks kolm t-särki, millest ühe saime tasuta, sest kassas töödanud neiu ei pannud ühte pluusi kassast läbi. Lisaks DVD mehe õele, kes muidu päev läbi ühtesid ja samu filme vaatab. Kaabel vist hetkel ei tööta, ma ei ole selle vastu huvi üles näidanud ka, ega me siia telekat vaatama ei tulnud. Igatahes, poodidest tagasi sumpamine oli tõeline trenn, nahk oli nii märg koju jõudes...


Aga muidu oli meel hea, et sai väljas käidud.

Kontrollisin veel tädi lende, sest kuuldavasti siin mõned lennujaamad olid suletud. Tallinnast Moskvasse sai ta ilusti, aga öösel saatis mulle sõnumi, et Moskvas on lend 24h edasi lükatud, sest JFK lennujaam oli siin suletud. Nüüd ta pisikene on seal lennujaamas kinni ja ma ei taha ette kujutada, kui väsinud ta olla võib kui siia saabub, mis peaks loodetavasti homme juhtuma. Ilmateates veel tänaseks lubas lund, kuigi hetkel midagi ei saja. Kuid järgnevad päevad lubab paremat ilma:


Pöidlad pihku, et ta ilusti homme tulema saaks. Seniks saan kava koostada, et kus ja mida vaatamas käime. Ei usu, et ma sellise ilmaga hästi Empire State Buildingu vaatetornis käia tahan, aga muuseumeid külastada oleks tore. Ja Rockerfelleri keskuse kuuse ees pean ma ka pildi saama. Ja korra võiks ju Statue of Libertile ka pilgu peale visata :)

Uuendus: Kõne tädilt, kes teatas, et said homseks lennuks pileti. Kahjuks peavad öö lennujaamas kõvadel pinkidel veetma, aga keegi lubas neile tasuta süüagi anda. Moskvas on nad vaid läbilennul, seega ei saa kusagile lennujaamast välja hotelli ka minna. Aga eks see ole omamoodi seiklus, mida tulevikus meenutada.

Ma uurin metroo kaarti ja hindu ja olen positiivne. Metroo kaart on väga lihtne ja siit Brooklynist saame võtta otse metroo kesklinna. 7 päeva pilet metroo ja busside jaoks on vaid 27 Dollarit, mis UK hindadega võrreldes on oma hea kaks korda odavam! Ma olen üsna positiivne, et ma saaks siin ka omaette hakkama. Oleks vaid Google Maps alati saadaval telefonis, kuid selleks peab kusagilt tasuta WiFi leidma. Seda viimast õnneks leidub siin palju rohkem kui UKs :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...