Klienditeenindusest rääkides... Mees tellis USA Amazonist endale jaki, mis toimetati ta ema juurde New Yorkis. Jakk ei jõudnud ja ei jõudnud kohale ja UPSi lehel oli uuendus, et pakk jäeti peaukse juurde. Minu ämm elab aga kortermajas ja minu teada kolmandal või neljandal korrusel.. Pole siis ime, et jakk sinna ei jõudnud. Kuri kiri mehelt ja pandi uus jakk teele, mis ilusti kohale jõudis. Vahepeal tuli aga välja, et alumise korruse naaber oli hoopis esimese paki vastu võtnud. JA Amazon maksis jakiraha tagasi ka. Ehk saime kaks jakki täiesti tasuta talle, eriti boonus. Seega nuriseda ja viriseda tasub, kui ei saa täit teenindust :)
Ja täiesti suvaline info: kooki tegin ka täna, sidruniruute. Oleks ehk vähe laiemat ahjuplaati vaja läinud, sest küpsetusaeg oli tunduvalt pikem. Ja kommentaarides oli õigesti kirjas, et jahtunult maitseb paremini. Värskelt ahjust tulles sõin mina ühe tüki, kuid mees isegi küsis teist. Ja kui kook jahtunud rohkem oli ja ma teise tüki võtsin, siis maitses tunduvalt paremini. Võimalik, et läheb kordamisele. Aga hea võimalus ülejäänud munadest ja võist enne puhkusereisi lahti saada.
No comments:
Post a Comment