Tuesday 21 December 2010

Lennustress

See puhkusele minek on stressirohkem kui ma arvasin. Heathrowst läheb vaid üks kolmandik lendudest ning õnneks pikamaa lennud on eelisjärjekorras. Vaadates tänaseid New Yorki lende, siis umbes pooled neist ei läinud välja. Aga lootust ma ei ole homse suhtes kaotanud. Me oleme valmistunud pikalt lennujaamas olekuks ja varusime natukene näksimist kaasa. Check-inisime ka juba netis ära, kotid on pakitud ja minul enamus iluprotseduure tehtud, vaid küüned on vaja lakkida veel.

Update: British Airwaysi iPhone'i aplikatsioon ütleb homsete New Yorki lendude kohta, et osad on Cancelled, aga meie lend on On Time. Loodan parimat, aga ega siin võib viimasel minutil ka kõik muutuda. Kuid sisimas olen natukene õnnelik juba :)

1 comment:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...