Saturday 25 December 2010

NYC vol 2

Häid jõule kõigile!

Kuigi mu jõulud ei ole mõned aastad väga traditsioonilised olnud, on sel aastal isegi teistsugusem. Kui ma Facebookis lugesin, kuidas kõik mu kallid Eesti tuttavad-sõbrad suurt söömapidu pidasid, siis ma ei teinud midagi. Mehe vanaema on küll täna päev läbi vaaritanud, aga pidusöök tuleb meil hoopis homme. Uurisin järgi, et New Yorki osariigis on vaid 25. detsember ametlikult riigipüha. Nende jaoks olevat tänupühad suurem tähistamine ämma sõnul.

Täna magasin juba pikemalt ja alles kell 9 (alles?) läks uni ära. Pessu sain alles keskpäeva paiku ning järjekordselt kiire toidupoes käik (oli vaja mõnda asja vaid juurde osta, aga suure kärutäiega tulime välja)(ja mina järjekordse küünelakiga!) ja mitte midagi tegemine. Mõnes mõttes on see logelemine isegi päris hea, sest kodus seda eriti teha ei saaks. Ja kui tädi tuleb, eks siis kodus ei istu ja tuiskame mööda ilma ringi. Ma loodan vähemalt.

Nüüd teeb kallis ämm jälle süüa ja eks siis logeleme edasi. Tõeline puhkus :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...