Monday 22 November 2010

Success!

Meie eelmise nädalane jutuajamine ja nõupidamine majaomanikuga on olnud tõeline edu. Ta tegi koristamise graafiku alla korrusele (meie ja kaks teist tuba), ülemisele korrusele ja köögis on ka silt, mis käsib kõigil enda järelt ikka koristada.

Meie koristasime viimati 17. oktoobril alumisel korrusel ja peale seda ei koristanud mitte keegi. 17. november meie jobu kõrval toast koristas. Mitte just kõige paremini, aga vähemalt suurem mustus tuli maha.

Eile aga tuli kellegil ülemisel korrusel koristamise tuhin peale. Koristati ülemist vannituba ilmselt esimest korda üle pika aja. Trepp nägi alati hirmus välja ja selle vaibal oli aastate jagu tolmurulle. See koristati ära ja isegi köögi põrand ei ole iial nii puhas välja paistnud! Ma olen küll paar korda köögi põrandat üle pühkinud ja pesnud, kuid ma ei ole küll sellist põhjalikku küürimist küll teinud, teades, et ma oleks ainus, kes seda teeb. Igatahes puhas köök on palju mõnusam ja loodan, et kõik majakaaslased seda puhatana hoiavad.

Ma isegi pühkisin ja pesin koridori põranda üle, et see eraklikuna tolmune ei paistaks. Mu jonnakas mees tahtis küll vaid meie toa ukse eest puhastada, aga ma tegin ikka terve koridori.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...