Monday 15 November 2010

For better and for worse..

Eilne päev oli täielik läbikukkumine. Plaan oli vana telefon ära müüa ja mulle uus jakk osta. Esiteks ei leidud ma normaalselt jakki normaalse hinnaga. Kui üks isegi huvi pakkus, siis suutis mu kallis abikaasa mind mitte kuulates tuju mustaks teha ja jakk sinna jäigi. Ma olengi selline jonnakas, tal on ikka päris raske minuga vahepeal. Ja telefonist ka lahti ei saanud. Poes tuldi välja mingi väljamõeldud veaga, mis mulle telefoni kaks aastat kasutades iial isegi märku ei andnud. Natukene pahandasime nendega ja lahkusime, küll mujal maha müüdud saame. Sellel lihtsalt kapis istudes kasu ka ei ole ja oma 40 naela on see väärt ikka.

Tänane päev hakkas paremini. Lasksin mehel endale voodisse kohvi teha ja natukene hommikusööki ka. Virises, aga tegi. Siis tuli meie majaomanik meiega natukene nõu pidama ja kaebasime oma totaka majanaabri üle. Ta on ikka tõeline räpane idioot, kes arvab, et ta on siin majas tegija. Not! Igatahes oli hea hingelt saada, mida me oleme pidanud taluma. Kuna peamine probleem on koristamisega, siis majaomanik lubas ise teha koristamise graafiku. Ja kui keegi graafikust kinni ei pea, siis võivad nad mujal elukohta otsida, kus nad räpased olla saavad. Success!

Hetkel veel mees vaatab Formula 1te ja peale seda on toidupoodi minek. Ma vist peaks enne minekut juustukoogid ära tegema. Nimelt teisipäeval (16ndal) saan ma aastakese vanemaks ja siis tahaks juustukooki tööle kaasa võtta tähistamiseks. Ja kes see teine ikka kooki teeb kui mitte mina ise..

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...