Tuesday 16 November 2010

Mul on palju vaba aega.

Tervitused töölt! Jah mul on siin palju vaba aega. Kaks tundi veel jäänud ja meiliboksis on vaid paar kirja alles. Kaebusi mul ka eriti ei ole, millega tegeleda. Mitte et ma kurdaks, lihtsalt rahulolust :) Uus kolleeg lisaks on palju abi ja ta hakkab aina rohkem omaette hakkama saama. Chill!

Täna on hirmus külmaks ka läinud. Hommikul oli isegi natukene jääd autodel. Aga mulle täitsa meeldis see kargus, vähemalt vihma ei sadanud. Aga lumi oleks ka vahva..

Eile vorpisin kaks toorjuustukooki valmis ka. Eriti tubli olin. Ühe võtan homme tööle ja teise sõidan mehele sisse. Ise ka ära ei ütle muidugi. Ma üldse söön palju viimasel ajal ja uueks aastaks on jarjekorde dieet planeeritud. USAs plaanime palju kiirtoote proovida, et oleks mida hiljem maha võtta. Oh ei suuda ära oodata, terve kuu veel!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...