Monday 22 November 2010

My Guilty TV Pleasure..

"Kendra" reality seriaal on kindlasti mu salajane guilty pleasure. Mitte, et ma seda alatasa vaataksin, kuid õnneks E! kanali pealt näidatakse tavaliselt terve seriaali osad ühe päevaga ära ja just teise hooaja peale ma täna sattusingi.

Kendra Wilkinson oli juba mu lemmik seriaalist "The Girls Next Door", kui ta veel Playboy majas elas. Siiralt aus ja mitte eriti tibilik tibi, väga põnev vaadata igatahes.

Ja nüüd on nii armas vaadata, kuidas ta oma raju mineviku on pigem seljataha jätnud ja on ilusasti abielus ja värske ema. Samastan end natukene temaga, kuid päris Playboy ma olnud ei ole ja last veel ei ole :P

Aga jah, tahtsin selle siia ka ajaloo huvides kirja panna. 45 minuti pärast algab uus, 3. hooaeg ja seda tahaks põhjalikumalt vaadata.

Sellised kummalised asjad mulle meeldivadki. Lähen triigin natukene tööriideid enne sarja algust!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...