Sunday 28 November 2010

Christmas time, sort of..

Jõulutulekesi tahtsin ma juba eelmisel aastal, kuid jõulud suutsin enne nende ostmist mööduda. Seekord aga haarasin poes paki ja panin üles kohe:

Mitte, et ma eriti jõulude fänn oleks, aga meile lihtsalt meeldib hämaras toas olla ja need tulekesed on väga armsad. Jõululaule ma veel ei suuda kuulata ja jõulukaunistused meie linnaosas on ka väga jamad. Eriti jõulukuust, mul oli parem isegi lapsena kodus toas..

Ahjaa, minu meelest on totrus, kuidas Briti meedia kirjeldab -10C kui "Big Freeze". -10 on minu meelest alati olnud parim suusatamise ilm, lihtsalt rohkem riideid tuleb selga panna. Need britid siin armastavadki talv läbi vaid kapsuniga ja plätudega ringi käia ja siis virisevad. Täiesti saamatud on ja ma olen kindel, et ka sel aastal ei ole neil piisavalt puistet teedele varutud.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...