Thursday 3 December 2009

Ümbermõtlemine

Täna tuli minu armsast Fragrance Directist uus pakk. Nii hea meel oli, et ei saada tagasi, viime homme hoopis mehe mantli poodi tagasi, mida me ilmselt Gapist saame ka nende pärast-jõulude sooduka ajal saame ka uuesti osta. Või tal ju tegelikult taolisi mantleid/jakke on väga mitmeid. Ta tundus oma parfüümide ja kreemide üle vähe rohkem elevil kui mantli üle nagunii.. Postitus seekordsetest asjadest homme. Või ülehomme, sest homme vaja Uxbridges käia ja õhtul lähen teen 5h ületunde tööl ka. Kuid peale seda olen kolm päeva kodune ja aega küll ja küll. Vähemalt seda ütlen ma praegu, ma tean, et see aeg läheb väääga kiirelt.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...