Tuesday 8 December 2009

Sleeping beauty

"Sleep is a physical and mental resting state in which a person becomes relatively inactive and unaware of the environment. In essence, sleep is a partial detachment from the world, where most external stimuli are blocked from the senses.

Normal sleep is characterized by a general decrease in body temperature, blood pressure, breathing rate, and most other bodily functions. In contrast, the human brain never decreases inactivity. Studies have shown that the brain is as active during sleep as it is when awake. Throughout an eight-hour sleep cycle, a normal adult alternates between two very different states, non-REM and REM (Rapid Eye Movement) sleep."

Täna läksin ma esimest korda tööle täiesti ilma magamata. Tavaliselt enne varajast vahetust üritan ma ikka tunni-paar-kolm magada, aga seekord ei saanud ma üldsegi und. Seega kella 2 ajal otsustasingi, et mõttetu on tund aega niisama lage vahtida ja õnneks mees oli ka seltsiks. Vähemalt oli piisavalt aega juukseid korda sättida jms. Tööpäeva lõpuks olin ikka päris kapsas ja eks oli siis juba umbes 26h järjest üleval ka oldud. Koju tulles magasin umbes 3h ja siis äratasin end äratuskellaga, sest pea vajas pesemist ja võileivad valmistamist. Nüüd on kell juba 22 siin ja 5h pärast pean taas ärkama. Oi, kuidas ma armastaks rutiini ja inimese moodi elamist. Head und!



No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...