Tuesday 15 December 2009

Kaks vaba päeva

Eile tegime selle kuu kolmanda mäki külastamise. Kui see kaalule ei mõjuks, võiks ma küll BigMaci iga päev süüa. Peale seda sai naabritel külas käidud, kus sai paar klaasi rummi joodud ja nende pühapäevase õhtusöögiga ühinetud. Vaatasime kõik koos X-Factorit ka ja minu suureks rõõmuks Joe võitis selle sel aastal.

Hetkel istutan oma FarmVille farmis taimi, et siis natukene asjalikum olla varsti. Vaja kulmi kitkuda ja maniküüri/pediküüri teha jms. Et homme oleks hea ja ilus tööle minna. Seekord oli ainult kaks päeva vaba mul. Ja täna pean ma kooki tegema ja kartulisalatit ka, sest hapukoor on ootamas.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...