Saturday 26 December 2009

Jõulud.

Eile peale topelt vahetust käisime naabrite juures jõulupeol. Tutvusime uute inimestega, sõime ja jõime. Kuna ma kella 3st hommikul üleval olin, siis ei olnud ma just kõige energilisem. Paar rummikokteili suutsin ikka ära limpsida. Kuna tööl jäi viimane paus hiliseks ja päev otsa juhataja ostetud komme nosisin, siis kõht tühi ei olnudki. Tööl lasti mind imekombel natukene varem koju. Juhatajad enne uurisid, et kas meie ka 24ndal jõule peame nagu paljud mu poolakatest kolleegid. Ütlesin, et jah. Imestasid, et ma sedasi ületunde ikka teen. Ju hakkas hale ja lasksidki varem tulema (ise pakkus üks juhataja, mina ei nurunud midagi!). Sai oma 24h järjest üleval oldud.

Ahjaa, eile tuli järjekordne kosmeetikapakk ka mulle, aga ei viitsi praegu sellest rääkida. Tahaks vaid mainida, et mul on väga hea meel, et see kahe päevaga sedasi enne pühi kohale tuli.

Mees kinkis mulle kaks raamatut ka. Hirmus paksud on. Ju loodab, et ma siis rohkem tasa oleksin ja vähem nääkleks :P Armas oli see temast siiski.

Täna sai kella 14 magatud vabalt. Praeguseks on kaks jõulufilmi vaadatud. Söögiks tegi mees jälle oma imehead pilafi, lisaks tegime kõrvale suitsusinki ahjus ja jõulukooki sõime ka. Väike siider kõrval ja oi kui hea on olla.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...