Tuesday 1 December 2009

Jälle üks pakk

Eile natukene matemaatikat tehes mõistsin, et sai vist natukene üle piiri mindud ja mõningad interneti tellimused tühistan. Ilmselt. Totakas panga koduleht ei näita ka tehinguid õigel ajal vaid paar päeva hiljem ja siis ei ole üldse ülevaadet, et mis on maha läinud ja mis veel minema peab.

Saime täna oma Amazoni paki kätte, kust mees endale uued kõrvaklapid sai ja mina natukene teistmoodi lemmikuid:
Suur karp Staedtleri ülivingeid fineline`id ja minu esimese Moleskine`i kalendermärkmiku järgmiseks aastaks. Mõlematega olen rohkem kui rahul!

Sel aastal oli/on mul Filofaxi kalendermärkmik, aga ma sellega nii rahul ei ole. Nimelt käib see keskelt suurte metallist rõngastega, mis väga segavad, kui ma parema käega soovin vasakul asetsevale lehele kirjutada ja pidevalt lehti ükshaaval välja võtta on ka ülimalt tüütu.

Ilusad ja kvaliteetsed kirjatarbed/märkmikud on mu väike guilty pleasure :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...