Tuesday 22 December 2009

Üks söögitegu

Mõni postitus tagasi lubasin toidutegemise postitust piltidega. Olen laisk olnud, kuid panen nüüd kõik kirja. Tuli millegi eestipärase järgi isu ja sai siis kartulisalatit tehtud :)

Briti kartulid näevad välja samasugused kui Eesti omad:
Korralikku keeduvorsti siin ei leidu. Tegelikult leidub küll poola toitude poodides, aga ma kohe mitte ei taha neisse minna ja nende hind tavatseb ka liiga kõrge olevat (vähemalt Sainsburys küsisid nad väikese keeduvorsti eest üle 4 naela!). Asevahendina kasutan ma hoopis frankfurteri vorstikesi, mis minu meelest suhteliselt maitsvad on.
Sibulat ja herneid ka sisse, et rohkem maitset oleks.
Lisaks veel muidugi kurki ja muna, kuid neist ei hakanud ma küll eraldi pilti tegema. Majoneesi ja hapukoort ka. Majonees on siin vähemalt minu meelest suhteliselt sama, mis Eesti omadki. Hapukoor on aga palju kehvem, kuid mis sa teed.. Ajab asja ära salati sees, sest saab ju alati soola või muid maitseaineid lisada.
Laiskusest sai kõrvale vaid ahjus tehtud kana naginaid tehtud ja terve eine oli oi-oi kui hea!
Magustoidu suhtes olin ka seekord laisk ja ostsime poest valmis tehtud kooki, mida me küll üliharva teeme. Mehele meeldib, et me kodus ise kooki teeks. "Me" all nimelt mõtleb ta seda, et mina teen kooki ja tema peseb nõud :DÜldiselt sööme küll kodus toitu, kuid tulevad vahele küll mõned kiired päevad, kus on palju mugavam pitsa ahju lükata või suudame ka vabalt paki küpsistega päeva läbi saada, kui väga laisad oleme ja hästi voodist välja ei viitsi end ajada.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...