Tuesday 3 July 2018

Käsitsi pastategu

Igasugu kokasaated on mu suured lemmikud, näiteks MasterChef ja My Kitchen Rules (eriti Austraalia variandid) ja Great British Bake Off. P-l on neist ilmselt siibrini, aga laseb mul rahus vaadata ja arutab toimunut ilusti minuga.

Reaalsus on küll selline, et enamusi neise tehtavaid toite ma meile teha ei saa, kuna mul on kaks pudinat alati samal ajal midagi nõudvat ning eelarvelised takistused. Mõningat asja tahaks aga väga proovida.

Hiljuti näiteks tuli nii isu ise pastat teha. Pastamasinat mul ei olnud, aga sain ka ilma selleta hakkama. Taigen pasta jaoks oli superlihtne ja ka odav - jahu, natukene soola, muna ja soovi korral natukene oliivõli. Eks retsepte ole internetis mitmesuguseid. Kõik kokku segada, tainast natukene sõtkuda ja külmikusse tahenema. Üsna kiire protsess.

Ilma pastamasinata pasta välja rullimine ja käsitsi lõikamine oli kõige aeganõudvam osa, eriti kuna Amber hakkas virisema ja ma paar viimast portsu lõikasin teda süles hoides. Kunangi raudselt investeerin pastamasinasse, sest tulemus oli seda väga väärt minu meelest.


Värske pasta vajab vaid mõned minutid keetmist ning kastet. Seega, kui kõik on eelnevalt ette valmistatud, siis on üsna kiire toit. Pasta peale tegin küüslaugu kastme ning teised nosisid hea meelga (va Cooper, aga ta keeldub enamusi toite).


Tunnistan, et pastategu oli kuutagune tegu või nii ja ma uuesti pole teinud, aga mõttes on see olnud küll. Tuleb lähiajal jälle proovida vist. Seekord oleks vahva mingeid täidisega ravioolisid vms teha.

MasterChef, siit ma tulen!

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...