Sunday 22 July 2018

Internetivabad pühapäevad


Nagu alati, tegin ma endale selleks aastaks nii mitmedki uue aasta lubadused. Mõned neist on vaikselt maha tõmmatud (tee nädalas 3x trenni) ja teiste kallal veel töötan (saa autojuhiload). Üks, millest ma olen aga ilusti kinni pidanud on interneti/sotsiaalmeedia vabad pühapäevad.

Tunnistan ise, et sotsiaalmeedia tekitab mul üsna suurt sõltuvust. Olles lastega kodune ja üldiselt üsna antisotsiaalne, siis on see minu jaoks ideaalne võimalus maailmaga endiselt ühenduses olla. Paljud aga teavad, et kui hakkad Facebooki või Instagrammi vaatama, siis möödub märkamatult palju aega.

Pühapäeviti ärgates läheb mu telefon kuhugi kaugemale ära, et mul ei tekiks isugi seda vaadata. Esimesed paar nädalat olid natukene raske, aga nüüd ma lausa ootan pühapäeva. Tihti tuleb esmaspäeval maailmaga ühenduses olles tõdeda, et ei jäänud millestki rabavast ilma.

Kui muidu ei katsu telefoni pea üldse, siis kui midagi väga vaja otsida on, ma teen seda. Näiteks ilma või pangakontot. Aeg ajalt üritan nädala jooksul ka vähem telefoni otsas olla ja siis saan P'lt sõnumeid, et kas kõik ikka korras on. Aga ta hakkab vist sellega vaikselt harjuma. Mul on veel pikk tee, et sotsiaalmeedia mind päris külmaks jätaks ja eks sel ole omad võlud, aga tore on teada, et ma suudan sellest väikeseid pause teha.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...