Saturday 7 April 2012

Kringel

Mul oli mõnda aega jube kringli isu olnud ning kui ma lugesin Tuuli blogi, siis ma pidin ühe kringli valmis tegema. Retsepti järgisin täpselt Tuuli juhendite järgi. Rosinaid leotasin üleöö rummi sees ja kringlil oli mõnusalt mahe rummi maitse ka juures.
Mulle meeldib väga täiesti tavaline tuhksuhru-kakao-vee glasuur, mille lisasin ka sellele kringlile. Koguseid panin silma järgi, aga glasuur sai täpselt parajalt tugev jahtudes, aga mitte liiga kivikõva.

Esialgu sõin ma 1/3 kringlist ühe korraga ära, kui Roger lõunaund tegi. Siis hakkas häbi ja üritasin võimalikult palju talle sisse sööta. Lõpuks jagus natukene kringlit ka järgmise päevani. Just sedasi häbematult ilma põhjuseta sõimegi kõik ise ära.

Nagu eelnevalt mainitud, siis üritan edaspidi oma suhkru manustamise koguseid piirata ning küpsetamisele tuleb väike paus sisse, seega see imehea kringel oli väga maitsev lõpp üleliigsele koogisöömisele. 

2 comments:

  1. Mis suurepärase naise Roger on endale saanud. Sinu kokkamisoskused avaldavad muljet. Ja viitsimine! Nii tubli!
    Tervitused lumisest Tallinnast seekord - tõeline Winter Wonderland siin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, õnneks ta saab seda ise ka aru. Eile ta just luges põhjuseid, miks ta minuta elada ei saaks. Miskipärast olid esimesed põhjused, et kes talle siis kanapirukat ja kooki teeks :P
      Tervitused vastu sombusest Londonist. What else is new.

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...