Sunday 15 January 2012

Puhtas magamistoas ilusad unenäod

Tikri postitusest sain innustust ja kuigi oli plaanis täna päev otsa laiselda, läks hoopis teistmoodi. Arvestades, et ma ärkasin kell 6 koos Rogeriga, kes tööle läks, arvasin, et mul ei ole eriti palju energiat (öösel sai kell 1 magama mindud ja 5h und on minu jaoks ikka häbematult vähe). Esimesed kuus tundi ma laisklesingi ja vahtisin lihtsalt telerit ja sõin. Jah, sõin ja täna oli esimene patustamise päev kahe nädala jooksul. Kuid ma ei kahetse, sest ülejäänud õhtu olen tubli, teen oma harjutusi ja homme nosin rõõmuga salatit edasi. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida...

Korterit oli väga vaja koristada, aga mõte kõik toad ühekorraga ära koristada oli natukene hirmutav. Seetõttu otsustasin vaid magamistoa ette võtta. Panin muusika mängima, et puusa nõksutades küürida saaks ja asusin tööle. Võtsin väga korralikult igalt poolt tolmu, isegi pildiraamide pealt ning põranda liistu pealt. Vaipa (magamistoas on terve põrand vaibaga kaetud) puhastasin ekstra korralikult tolmuimejaga, et kõik jama ikka välja tuleks ja käisin paar korda kohu vaibast üle.

Seejärel otsustasin akna ära pesta, sest sellest välja enam hästi ei näinud. Seestpoolt oli aken üsna puhas, vaid natukene tahma oli sellel, sest me aeg-ajalt põletame magamistoas küünalt. Väljastpoolt oli aga aken ühtlase liivakihiga ketud. Väljas veel teiste majade ehitus käib ning lisaks tuleb alati vihmaga seintelt nii meeletult palju liiva alla, mis väga kergesti akende külge jääb. Peale aknapesu oli magamistoas kohe palju rohkem valgust.

Küürisin üle ka kõik peeglid, mida meil on kolm - kaks põrandast laeni peeglitest lükandust kapi ees ja üks üsna suur peegel seinal. Otse loomulikult vahetasi ära ka voodipesu, mida ma isegi natukene triikisin. Hetkel triikimislaud meil puudub, seega enamuste asjadega on shake and fold meetod, aga too voodipesu sai viimati kuivatis ära kuivatatud, mis linad kohe eriti kortsuliseks tegi. Triikimine käis söögilaua peal, kus on vähemalt palju ruumi. Paar sutsu õhuvärskendit ja magamistuba tundus nagu uhiuus.

Järgmisena võtan ette vannitoa, mida teen ilmselt homme, aga kui täna energiasööst tuleb, siis võib-olla ka täna õhtul. Kindlasti jääb elutuba ja köök homseks, sest kellele siis ikka puhkamise päeva vaja on nädalavahetusel.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...