Tuesday 31 August 2010

Nautides riigipüha

Pikk nädalavahetus on nii mõnus ja kohe mitte ei tahaks homme tööle tagasi minna. Üks päev veel oleks nii mõnus.. Kahjuks juba käib peast läbi, millistele klientide virinatele ja kaebustele ma vastama pean. Grr. Eks ma varsti turgutan end Kopparbergiga ja üritan töö unustada veel vähemalt 12 tunniks :D

Nädalavahetusel ei teinud me mitte midagi tarka. Laupäeval käisime šoppamas. Sain endale Henleyst imearmsa kampsuni ja Hawes and Curtisest ilusa triiksärgi töölkäimiseks. Pretis käisime söömas ka ja ma avastasin, et nende Maroko kanasupp on imehea. Kindlasti tuleb üheks meie lemmiklõunateks, kui väljas käime. Lisaks peaks internetist retsepti leidma, et ise teha.. Suppi ei olegi vähemalt aasta teinud.

Eile käisime mehega kinos "Inception"it vaatamas. Sain kinnitust, et kodus on filme ikka parem vaadata voodil pikutades. Isegi meie teleri pildikvaliteet on palju parem. Ja ei ole mingeid noori paare kõrval suudlemas. Film ise oli minu meelest päris huvitav ja mõtlemapanev. Soovitan vaatama minna kindlasti.

Täna sai natukene lisa garderoobi uue teksade ja pusa näol, mis ma TK Maxxist leidsin. Mees tahtis mulle paari pluusi ka suruda, aga mul ei ole enam nii palju ruumi riidekapis ja loobusin pakkumisest :) Vaid üksikud asjad on talveks vaja ja siis peaks šoppamine ka vähesemaks jääma. Või vähemalt ma loodan sedasi. Väikese külmiku ostsime endale ka. Ei saa enam nende idiootidega jagada. Külmiku sulatamiseks lülitatakse külmik lihtsalt välja, kui meil oli hulgaliselt toitu sees. Jäätis ja liha läksid kohe prügikasti viskamisele. Lisaks armastavad nad oma haisevat toitu lahtiselt külmikusse jätta. Ei ole lahe. Järgmise nädala reedel peaks meil oma külmik kohale tulema, mis me oma tuppa paneme. See jätab meile kaks nädalat sellele koha tegemiseks. Elamine on kastikesi täis, millesse igasugune tehnika tuleb panna, kui kolimiseks jälle läheb. Aga küll me midagi välja mõtleme. Vähemalt tegemist on.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...