Thursday 26 August 2010

Olen moodne

Sain uue ja uhke telefoni :) Tahtsime mehega samal ajal mõlemad uue iPhone 4 saada. Kahjuks Apple on natukene aeglane Vodafonei varustamisega. Neljapäeval käisime tellimust sisse andmas ja teisipäeval oli minu telefon kohal. Täna peaks mehe telefon kohal olema. Aega läks seega täpselt nädal. Kui te oleks vaid näinud kui õnnetu ta oli, kui ainult minu pakk kohal oli... Aga lasksin tal telefoni valmis seada ja nibida, kuni ma Big Brotheri finaali vaatasin. Josie võit meeldis mulle väga :)

Siiamaani olen oma paar kõnet vabalt teha saanud ja mingeid probleeme leviga ei ole. Oh ja need aplikatsioonid.. Neid võibki muretsema jääda. iBooks on üks mu lemmikuid ja neil on õnneks palju klassikalisi raamatuid täiesti tasuta saadaval. Võtab vähem ruumi käekotis, kui raamatu kaasasvedamine :) Mängud on ka väga lahedad ja graafika on imeline. Minu jaoks oli põhiline muidugi ka muusika olemasolek, mille jaoks on muidugi iPod sisse ehitatud. Ahjaa, me valisime 16GB versiooni. Ei tahtnud 16 lisa gigabaidi eest sada naela juurde maksta. Aga jah, mina olen ülimalt rahul. Täna peaks mu ilus ümbris sellele ka kohale tulema ja siis näitan :D

Täna on mu juhataja viimane päev tööl, ta läheb emapuhkusele. Sünnitama peaks järgmine nädal. Saadame ta ilusti täna ära ja loodame, et keegi pisaraid ei vala. Siis tuleb vaid homne üle elada ja siis naudime 3 päevast nädalavahetust. Esmaspäev on nimelt mingil põhjusel riigipüha. Ei suuda ära oodata :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...