Friday 6 August 2010

Tõeline naine.

Eile olin tõeline naine. Peale pikka tööpäeva võtsin ette lasanje ja porgandikoogi teo. Oli näha, et ma ei ole mõnda aega kokanud ja küpsetanud :D Lasanjel suudan ma alati kõige pealmise lasanjeplaadi ära röstida ja on hirmus krõbe. Maitse üle ma ei kurda. Porgandikoogiga proovisin ära ühe uue IKEAst ostetud koogivormi. Ohtralt võiga määrimine ei aita, teine kord tuleb kindlasti küpsetuspaberit ka panna. Katsin paksult glasuuriga ja panin tähekesi kaunistuseks peale. Mõlemad olid muidugi järgmisel päeval ülessoojendades palju parema maitsega :)

Meil on tulemas nädalavahetus, millega me ei oska midagi ette võtta. Raha sai piisavalt eelmine nädal kulutatud ja no ei ole eriti rohkem riideid vaja, seega shoppama ei ole vaja minna. Kuna me eelmine nädalavahetus ostsime New Yorki lennukipiletid ära, siis ei ole just raha priisata ka. Ehk proovime mõnda uut söögikohta hoopis. Või istume kodus, vaatame filme ja tellime pitsa Dominost :D Eks näis. Mina lähen homme igatahes jälle hambaarsti juurde. Ootan väga, sest ühelt hambalt tuli kild ära. Ma olen eriti osav.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...