Thursday 6 May 2010

What a wonderful morning..

Milline mõnus hommik.. Kell on küll alles 7, aga ma olen juba umbes poolteist tundi üleval olnud. Mehe tööleminek oli varajase äratuse põhjuseks, kuid meelsasti jäängi ärkvele, sest hommikud mulle meeldivad. Ja ma saan seda veel 12 päeva nautida, sest just nii pikalt olen kodus puhkusel. Eks ma blogin ka siis rohkem. Mõnus :))

Eile tegin üle pika aja muffineid, mis siinsel pildil. Retsept tuli muidugi Nami-Namist ja sisse panin rummis ligunenud rosinaid ja kookoshelbeid. Peale natukene värvilisi koogikaunistusi ka. Rosinad olid suhteliselt rummised, sest enne jõule sai need kangesse rummi likku pandud, sest plaanis oli siis Trinidadi jõulukooki teha. Meie elu tuli aga segama probleem tollase majutusega ja muud stressirohket ja kooki ei teinudki. Rosinad on aga siiski veel alles ja üritan neid nüüd vaikselt ära kasutada..

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...