Wednesday 19 May 2010

Gaming geeks.

Ajaviiteks meeldib meie perele aeg-ajalt mänge mängida. Muidugi mu kallis kaasa teeb seda palju rohkem kui mina. Tema teine kallim on PlayStation 3 ja ma olen väga kindel, et see oleks üks esimesi asju, mida ta põlevast majast päästaks. Mehed jäävad ju alati poisteks :) Minulgi on sellel konsoolil mõned mängud, kuid ma olen neid suhteliselt harva mänginud. Proovisin kord mehega ta lemmikmängu, Call of Duty: Modern Warfare 2, mängida ja ma suutsin sirgel teel ära eksida. Paar paha suutsin maha tulistada, aga see oli ka koba peale. Andsin alla peale seda, las tema mängud jäävad talle :D

Üle-eile ostsin mina endale uue mänguasja - Nintendo Wii. Lennujaamas, tööl, oli see HMV poes soodukal ja sain konsooli koos kahe mängu ja puldiga 127 naela (2330 krooni) eest, mis on siiamaani parim pakkumine, mida ma sellel näinud olen. Mina olen igatahes mängust haaratud ja igal võimalusel mängin. Sellega koos tuli Wii Sports mäng ja Wii Sports Resort, milles on tüüpilised spordialad - bowling, tennis, jalgrattasõit, vehklemine jne. Plaanis varsti Wii Fit ka muretseda, et ma end vormi saaks, kui ei saa jooksmas käia (mees ei luba mul üksi parki jooksma minna, seal sellised poolkahtlased põõsatagused).

Mees tahab kindlasti ka XBoxi osta, kuna sellele tehakse rohkem mänge. Ja mina tahan endale Nintendo DSi XLi. Mul kunagi Ninendo DS Lite oli, kui see välja tuli ja väga lahe oli. Sellised nohikud olemegi :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...