Friday 28 May 2010

Viimased tööpäevad ja valmistumine uueks

Minu viimane tööpäev muudeti eile küll selliseks, et sugugi kahju ei ole lahkuda. Juhatus on ikka omadega nii ummikus. Ei mingit kommunikatsiooni omavahel, keegi ei taha vastutust võtta, sulaselge valetamine ja omakasu. Kahju on see, et nii mitmed toredad inimesed, kellega ma koos töötasin, peavad seal veel olema. Kuid enamustel on plaan lahkuda üsna pea. Lisaks neile kümnele või nii, kes minuga samaaegselt lahkuvad. Kindlasti olen ma endale sealt häid sõpru leidnud. Lahkumise peo plaanin teha järgmisel laupäeval, pean vaid koha välja valima, kuid suht kindel olen ühe kohaliku pubi suhtes.

Täna tuleb ostlemine uue töökoha riietele. Mees tahtis eile anda mulle eelarve 150 naela, mille ma maha naersin. Ainuüksi korralikud viigipüksid on ju 50 naela ringis ja see Gapi jakk, millest ma viimased kaks nädalat und näinud olen, on ka 50 naela. Kvaliteet maksab.. Igatahes pean väga kainelt ja oskuslikult hakkama saama. Loodan, et meie pisikeses Westfieldi poes midagi kena leidub :D

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...