Tuesday 4 May 2010

I Got A New Job!

Lõpuks on õnn ka minu õuele tulnud! Sain selle töökoha, milleks ma üle-eelmisel teisipäeval intervjuul käisin. Firmasisene. Ametinimetuseks nüüd Customer Service Assistant ja seekord tegu kontoritööga, mis kujutab endast klientide e-mailidele ja kõndele vastamist. Ei midagi rabavalt uut :) Parim selle juures on tööaeg: esmaspäevast reedeni kella 9st 17ni. Loving it! Ja ei mingit koledat vormi enam, saan enda riideid kanda. Selle jaoks peab nüüd shoppama minema :) Natu-natukene parem palk ka :)) Alustan juuni alguses, täpset kuupäeva ei ole paika pannud. Tänasest olen 12 päeva kodune ka, võtsin pukust. Elu on lill!

2 comments:

  1. Dr Ige Ajayi on lihtsalt parim loitsujuht ja abimees. Austusest teie ja teie loitsude vastu pean selle tunnistuse kõigile teatavaks tegema. Olen käinud teistel loitsulugejatel ilma tulemust nägemata. Soovisin lihtsalt varem teie juurde tulla, sain sinust parima. Mu endine abikaasa oli aastaks ära ja ma käisin igal pool ja teistelt loitsumeestelt abi otsimas, kuid tulemusi polnud, kuni mu sõber tutvustas mulle dr Ige Ajayid. Pärast armastusloitsu tegemist sain lõpuks 24 tunni jooksul temalt kõne, nagu dr Ige Ajayi mulle kinnitas. Tema loitsud tegid imesid ja mu abikaasa on tagasi täis armastust. See on ime! Ta tuli järsku tagasi lilledega, öeldes, et ma peaksin talle andestama. Ma olin tõeliselt üllatunud ja šokeeritud, kui mu abikaasa põlvitas, paludes andestust ja et ma teda tagasi võtaksin. Mul on tõesti puudus sõnadest ja olen rõõmus, sina oled mulle ja kogu mu perele saadetud Jumal. Ja nüüd olen taas rõõmus naine. Suur tänu dr Ige Ajayi. Kõik, kes otsivad õiget loitsujuhti, peaksid võtma ühendust dr. Ige Ajayiga aadressil: drigeajayi@gmail.com. Samuti saate talle Whatsappi saata numbril +234 (80)-5739-3990

    ReplyDelete
  2. Kas teil on laenu vaja???? Isiklikud laenud või ärilaenud???? Räägi minuga sellest. KONTAKTNIMI: Hr Petr Buzek, huvi korral võtke meiega ühendust aadressil::::::petrbuzekloanfirm@gmail.com
    Whatsapp kohe: +639451256230

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...