Monday 4 January 2016

Kes teeb, see jõuab... ka essee õigel ajal valmis


Kui muidu olen kooliasjades üsna tubli olnud, siis eeloleva kodutööga olen natukene laisk olnud. Küll olid jõulud ja siis oli pere külas ja nüüd on vaid 9. päeva kuni on vaja essee ja paar lisaülesannet ära saata. Kõike seda uut tööd alustades, aga küll ma suudan kõik tehtud.

Üleval olev pilt oli eile esmalt õppima asudes. Sai kõik vajalikud materjalid läbi loetud, märkmed tehtud ning essee-plaan valmis vorbitud.

Täna mõtlesin, et kirjutaks ka natukene, sest see hoovõtt on alati kõige hullem. Võin uhkusega öeldud, et vajalikust 1000st sõnast on mul 800 olemas ning seda ilma kokkuvõtteta. Iseasi, kuivõrd asjalikud need 800. sõna on, aga vähemalt on midagi, millega edasi töötada.

Tööle minekuks on riided ilusti triigitud, käekotist on kõik Cooperi snäkid ja mähkmed välja võetud ja üldiselt olen valmis minema. Lisaks koristasin täna elamist kõvasti, panin kuuse ja jõuluehted ära, pesin voodipesu jms. Ma küll arvan, et see esimese päeva koolitus on üsna hea puhkus. Iseasi, kas P samamoodi arvab oma esimesest tervest päevast Cooperiga.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...