Tuesday 3 February 2015

Õppelaen ja kool

Reedel helistati ülikoolist ja tuletati meelde, et kaks nädalat pärast kursuse algust peavad nad raha saama. Õppelaenu kohta ei olnud ma kahjuks midagi veel kuulnud, seega helistasin neile, et uurida, mis värk on. Tuli välja, et mingi süsteemi viga oli kusagil olnud, mis ei lasknud mingil infol läbi minna. Lubati, et kui ongi hilinemine laenu andmisel, siis võtavad ise kooliga ühendust ja ütlevad, et viga on neis, mitte minus.

Väike hirm oli ikka sees, et mis siis, kui ma laenu ei saagi, sest ise kodus olles ma küll ei saa endale õpinguid lubada. Eile käisin laenu avaldust uurimas ja suureks üllatuseks oli sellel nüüd märge, et mu avaldus on vastu võetud. Juhuu, ma saan kindlasti õppida!

Ma olin küll esimese nädala asjadega juba algust teinud, aga siis tuli suur tuhin veel õppida ning eile saigi juba esimese nädala asjad tehtud. Ametlikult algab õppetöö alles laupäeval, aga natukene ette teha on ikka hea, et mitte hiljem maha jääda, kui midagi tulebki vahele. Õppida naudinguga oli mõnus. Cooper ilusti magas need kaks tundi, kuigi P oli ka kodus ja oleks tema järgi siis vaadanud. Puhkan nüüd päeva ja siis alustan järgmise nädala asjadega, sest järgmiseks tuleb juba esimene väike essee valmis kirjutada.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...