Friday 5 September 2014

Ports pilte Cooperist

Üle pika aja lihtsalt ports pilte imearmsast Cooperist!

Väike unekott.
Emmega kaisutamine.
"Kook hommikusöögiks?"

"Mis teed seal?" - Kui elutsesime veel elutoas ja Cooper oma voodist sai kiigata, mis ma köögis tegin.
Rõõmurull. Mu uus lemmik pidžaamad talle. H&Mst.
Meile kusjuures nii meeldib ta hambutu naeratus, et me väga  hammaste tulekut ei oota.
Teeb ukse-hüpitajast kõige muud, kui hüppab.
Vahepeal mängib suurt poissi ka. Pärast mängis topsikuga muidugi nii, et terve ilm oli vett täis.
Tooli all on palju lahedam mängida, kui selle peal. 
"Emme, ma söön su ära!" 
Naabrivalve.
Normaalne kutt. 
Jälle tooli all, sest nii on laheedam. Vahepeal proovib istuda ka, aga siis viskab end jälle minu sülle ja pikutab.
Uudistaja. Telekalaud meil hetkel kahjuks puudub tõesti. 
Kui nurga peale poodi minek, siis pole käru vaja. 
Unine poja. 
Uudistaja. Pult oli ennem kasti peal. 
Poseerib. 
Proovis kuivikut. 
Oli vahelduseks väike beebi. 
"Tsau, emme. Onju niimoodi parem hommikusööki süüa?" 
Tooli peal on ju jama, minek! 
Lõuna Bradfordi kesklinna pargis. 
Rõõmus? :P
Nämm, nämm, tegelusmatt.
Ei jäänud vahele. 
Krutskivend platsis. 
Vahtisime hommikul multikaid. 
Olime ühtekad. 
Kui söömise lõpuks tuleb uni peale, aga krooksutada on veel vaja. 
Hommikused ullused.

8 comments:

  1. No nii armas laps, ma votaks kohe endale:-) :-)

    ReplyDelete
  2. Tead, ma olen üldiselt selline inimene, kellele teiste lapsed tunduvad... noh, mitte just väga armsad :D
    Aga Sinu beebi on lihtsalt IMEarmas, tahaks kohe endale samasugust! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, seda on väga armas kuulda. Ma olen kusjuures alati sama olnud, isegi praegu ise ema olles, aga enda oma on kohe ekstra armas :D

      Delete
  3. kordan eelmise kommenteerija sõnu :) mul endal 2 väikest last, teiste omi pean suhteliselt harva armsateks. sinu laps on küll niiiii armas :)

    ReplyDelete
  4. Kordan kahe eelmise anonüümse sõnu: ma ei sali väikesi lapsi eriti ja nunnutaja tüüp ei ole, aga sinu oma on väga armas ja lahe. Ja sina ise muidugi ka!

    Oeh, kahju, et sa nii kaugel oled, tahaksin sind oma sõbrannaks kohe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sullegi suured tänud nii südamliku ja armsa kommentaari eest :)

      Kaugelt saab ka sõbrannad olla ;)

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...