Sunday 24 March 2013

Olen elus ja lähen reisile

Pole ammu kirjutanud, aga olen veel elus. Vahepeal tuli elu ja tõsisemad teemad vahele, mis nõudsid rohkem tähelepanu. Aga kurta ja viriseda ma ülimalt isiklikest asjadest siin ei kavatse, seega see selleks.

Kool on nüüdseks kuuks ajaks läbi ja mul on plaanis õige pea sellest rohkem kirjutada ka ja oma kodutööde tulemusi jagada.

Paneks vaid ruttu kirja, et ostsime just ära lennupiletid New Yorki, kuhu me aprilli alguses nädalaks läheme. Mõtlesime pikalt, kuhu minna. Alguses mõtlesime Pariisi, sest see on ligidal. Siis sümpatiseerus Island, aga see on jälle üsna kallis. Lõpuks otsustasime New Yorki kasuks, sest seal on kaasa pere, see on minu meelest maailma vingeim linn kus ma siiamaani käinud olen, me oleme NYga üsna tuttavad ja sealne šoppamine on tase omaette. Lennukipiletid on muidugi lihavõtete järgsel nädalal hirmkallid, aga no, saime kui odavalt saime. Mul oli juba too nädal töölt vabaks võetud, seega ei saanud väga muuta ka kuupäevi.

Oleme nüüd kahekesi elevil ja käime juba mööda USA poodide kodulehekülgi, et aimu saada, mida me kõik kokku osta tahame. Minu põhieesmärk on järgmine Michael Korsi käekott ja tennised, mis on USAs UKga võrreldes palju odavamad. Lisaks muud pudi-padi ja suveks uus garderoob. Lisaks plaanis rohkem New Yorki näha ja lõpuks Empire State Buildingu otsas ära käia, mida me eelmine kord ei teinud, sest külm oli ja järjekord oli hirmus pikk.

Varsti kirjutan pigemalt! :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...