Tuesday 26 March 2013

Kaks reisi ühes kuus

Õppisin täna, et kiirpassi tõesti saab ainult Eestis. Proovisin ja nurusin, mis ma suutsin, aga kui siin ei saa, siis ei saa. 

Seetõttu järgmine nädal tuleb hädavajalik lend Eestisse vihatud RyanAiriga, mis kahjuks siiski kõige odavam variant on, ja New Yorki reis on paar nädalat edasi lükatud. Rohkem läheb maksma küll, aga mida vaja, seda vaja. 

Maikuus saan ülikoolilt natukene stippi, mis on täpselt see summa, mis meil NY reisi kuupäevade muutmine maksma läheb. Seetõttu põhimõtteliselt oleme vaid 140. naelaga maas, mis on mu Eesti reisi lennupiletite hind (pluss natukene kuluraha ja riigilõiv uue passi jaoks). Samas tore on pere näha, keda sel aastal plaanis näha ei olnud, aga oleks vaid parema põhjusega.

Järgnev aasta tuleb puhkuseta :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...