Saturday 1 December 2012

Uuest töökohast

Esimene töönädal uue tööandjaga on läbi ja ma olen NII rahul. Esimene nädal oli küll vaid koolitus, aga väga põnev oli. Uued kolleegid on muidugi nii ja naa, aga üldiselt on kõik väga sõbralikud. Vähemalt veel praegu.

Järgmine nädal loodame endale oma lauad valida ning ehk hakkab vaikselt töö pihta ka. Muidugi igasuguste erinevate süsteemidega harjumine võtab aega.

Mida ma siis tegema hakkan? Ametinimetus on Credit Administrator ning töötan ühes üleriigilises tarne teenust pakkuvas firmas. Tegelen klientidega, kes seekord ei ole tavainimesed, vaid firmad, kes on meiega lepingu sõlminud (Amazon, Marks & Spencer, Superdrug jne). Minu roll on küll natukene klienditeenindust, aga ma ei ole esiliinil kõiki kõnesid ja meile vastu võttes. Mina tegelen vaid teenuse kaebustega, mille puhul klient ehk raha tagasi tahab, kuid minu roll on mitmetes süsteemides välja uurida, mis siis tegelikult nende pakiga juhtus ning kas ja kui palju nad meilt raha tagasi saavad. Selline väike detektiivitöö, mis on täitsa põnev minu meelest.

Muidugi selline on vaid mu esimene arusaam, eks näis, mis me tegelikult teeme, kui tegemiseks läheb :D

Tööle minek on nüüd vähe pikem, sest ma ei sõida enam vaid bussiga, vaid ka rongi ja metrooga, et kohale jõuda. Metroo on lahe, aga rongid on hommikuti kohutavad. Viiest päevast neljal rongid hilinesid, platvorm oli rahvast täis, inimesed üritasid end rongidesse suruda, kui neis enam sõna otseses mõttes ruumi ei olnud, kuigi järgmine rong oli 5min pärast tulemas. Täitsa loomaaed, ma ütlen.

Hommikuti võtab teekond heal päeval vähem kui poolteist tundi. Ükskord suutsin ma koju jõuda isegi tunniga.

Ka kool on kontorile ligidamal, sest nüüd töötan ma Zone 3s ning Russell Square'i jõudmine võttis vähem kui tund aega.

Üldiselt on hea meel, et juhtus, mis juhtus ning mul on põnevam töö ja ma rohkem raha teenin :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...