Monday 19 November 2012

Sünnipäeva nädalavahetus

Reedene päev läks nii kiiresti. Logelesin hommikul pikalt niisama, lobisesin tädiga üle pika aja telefoni teel ja siis oli peaaegu keskpäev juba käes. Oli ju vaja veel vannis mõnuleda, ajakirja lugeda ja ühte külma õlut keset päeva juua. Peale seda sättisin end välja minekuks valmis. Kohtusin Rogeriga Paddingtonis, kus me suutsime kõvasti kakelda, sest ma eksisin ära ja ta oli nõme ning hakkas mind selles süüdistama. Ma ausalt vihkan Paddingtoni jaama ning nende uus ümberehitus on maailma kõige segasem. Igatahes õhtusöögil käisime Rogeri endiste töökaaslastega ühes afganistaani restoranis. Me ei olnud kumbki varem afganistaani toite söönud, seega me eriti ei teadnud, mida oodata, aga olime väga positiivselt üllatunud.

Laupäeval suutsime kella 8:30ni magada, mis on tüüpiline vabade päevade puhul. Terve päev me lihtsalt logelesime ja tegime mitte midagi. Kella 11 ajal tuli Sainsbury toidutellimus ning siis vahtisime lihtsalt telekat ja filme, lugesin raamatut jms. Mingi aeg hakkasin ma veini jooma ja magama minekuks oli poolteist pudelit lahendatud. Kell 3 öösel saabus pohmakas, millest sain lahti paari klaasi veega ning paari aspiriiniga ning pühapäeva hommikul ärkasin üsna värskelt.

Täna olime üsna motiveeritud, et me peame lõpuks asjalikud olema. Käisime Uxbridges ning ostsime majapidamisse vajalikke asju ning hügieenitarbeid. Miskipärast kipuvad kõik asjad alati ju korraga otsa saama. Tegime kiire lõuna KFCs.

Kodus asusime lõpuks ometi koristama. Häbi tunnistada, aga me ei ole viitsinud oma kolm nädalat koristada. Viimati koristasin ma üksinda terve korteri ühel esmaspäevasel päeval peale tööd. Aga hakkama me saime ja elamine on nii ilusti puhas nüüd. Kuna me mõlemad töötame ja kodus veedame üsna vähe aega, siis õnneks ei olnud väga hull.

Peale koristamist tegin frikadellisuppi, mis mulle väga meeldis, aga Roger kirtsutas natukene nina pärast seda, kui ta oli terve kausitäie suppi ära söönud. Nõud on ka puhtaks tehtud ja nüüd on üsna rammestus peal.

Tulemas on viimane nädal praeguse tööandjaga. Järgmine esmaspäev alustan uue firmaga, mis on juba kindel.  Saatsin uue firma klienditeeninduse juhatajale reedel meili, et ma ei ole lepingut veel saanud. Ta ütles, et need on väljasaatmisel ja ütles, et näeme 26ndal. Reedel sain aga kõne ühele teisele töökohale, mille intervjuule ma teisipäeval lähen. Eks näis, kuidas see läheb.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...